Naše linka důvěry vychází ze svých desítek let zkušeností při poskytování pomoci v obtížných životních situacích. Za tu dobu jsme měli více než sto tisíc kontaktů. Naši krizoví interventi jsou vyškoleni pro podporu v těžkých situacích a budou s vámi hledat způsoby, jak Vaše trápení zmenšit. VYUŽIJTE I VY NĚKTERÝ Z NAŠICH KONTAKTŮ.
Obrátit se na nás můžete telefonicky, prostřednictvím chatu nebo e-mailem.
SLUŽBA JE POSKYTOVÁNA NEPŘETRŽITĚ - 24/7.
pondělí, středa, neděle vždy od 18.00 do 22.00; pátek od 10.00 do 13.00 !!! POZOR LETNÍ PROVOZ CHATU od 1.7.2024: pondělí, středa, neděle - vždy od 18.30 do 21.30 !!! Děkujeme za pochopení
Když prožíváte obtížné životní situace, se kterými si nedokážete poradit sami či s pomocí vašich blízkých, jsme tu pro vás. Na lince důvěry pracují psychologové, sociální pracovníci a další humanitně vzdělaní pracovníci, kteří musí mít absolvovaný výcvik v krizové pomoci a především musí absolvovat odborné zaškolení, aby byli schopni poskytnout podporu a pomoc. V osobní poradně je vítán každý, kdo potřebuje pomoci se svým trápením.
telefonní linky, Skype
Chat, e-mail, anonymní schránka důvěry
Každé trápení je jiné. Někdy zvládneme velké rány a někdy nám dojde dech, když se na nás neusměje někdo, kdo je pro nás důležitý.
A abyste na trápení nebyli sami a mohli jste hledat cestu k úlevě či kroky k řešení, jsou zde linky důvěry jako je ta naše.
Pod tlačítkem níže naleznete podstránku, která se snaží o přehled témat, potřeb či situací, které podle Karet potřeb Jihomoravského kraje (který je registrátor naší služby) musí být linka důvěry schopna s klienty řešit.
Jako další podstránku pod tímto tlačítkem naleznete příklady příběhů, se kterými se na nás klienti obracejí.
Jsme registrovanou sociální službou - dle zákona 108/2006 Sb. - telefonickou krizovou pomocí.
A díky zařazení do sítě sociálních služeb a podpoře MPSV, Jihomoravského kraje a města Brna poskytujeme telefonickou, chatovou i e-mailovou krizovou pomoc bezplatně.
Platíte pouze cenu volání dle svého tarifu.
Abychom mohli naše služby rozšiřovat (např. provozní hodiny chatu), budeme rádi za podporu.
O fungování Modré linky, jejím vývoji, a hlavně o podpoře, kterou nabízí všem, kdo ji potřebují, vyprávěla v rozhovoru v ČRo s redaktorem Zdeňkem Truhlářem končící ředitelka ML Hana Regnerová
Číst víceKe 30. výročí založení Modré linky jsme připravili dvě místa, kde se můžete posadit, odpočinout si a když budete potřebovat, kdykoliv nám zatelefonovat.
Číst víceV případě vašeho zájmu zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: sr@modralinka.cz do 4. 7.2024.
Číst více